Культурно-просвітницька акція студентів кафедри маркетингу та економічної теорії у музеї-заповіднику «Хутір Надія»


07 листопада 2025
Студенти кафедри маркетингу та економічної теорії разом зі студентами кафедр економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, а також історії, археології, інформаційної та архівної справи ЦНТУ відвідали музей-заповідник «Хутір Надія».

Поїздка мала на меті не лише ознайомлення з культурною спадщиною краю, а й практичне застосування теоретичних знань, здобутих під час навчання.

Майбутні маркетологи аналізували експозиції музею з точки зору створення й просування культурного бренду, розглядали питання позиціонування туристичного об’єкта та формування емоційного образу у відвідувачів, особливості промоції культурної спадщини в сучасних умовах

Окрім навчальної мети, поїздка мала й виховний характер – сприяла згуртуванню студентської спільноти, налагодженню міжкафедральної співпраці та створенню позитивних сторінок у навчальному процесі.

Викладачі й студенти кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи підготували для всіх учасників частування просто неба, що додало поїздці доброзичливої атмосфери та гарного настрою.

Такі міждисциплінарні ініціативи допомагають студентам поєднувати навчання з практикою, розвивають професійне мислення, комунікаційні навички й формують повагу до культурної спадщини України.